Fiecare carte va beneficia de o scurtă descriere, imagine și link către locul de unde o puteți cumpăra.
Motivul pentru care vreau să public această listă este să vadă lumea că fac ceea ce predic, adică citesc minim 1 carte pe săptămână.
Design Your Self – Karim Rashid
Subtitlul cărții dă de gol conținutul cărții: Regândește modul în care trăiești, iubești, muncești și te joci.
Este o carte de cvasi-self help scrisă de unul dintre cei mai de succes designeri contemporani, Karim Rashid, care are peste 2500 de proiecte realizate.
Karim ne oferă perspective noi și insight-uri asupra felului în care ne putem trăi viața, bazându-ne pe diferite legi/principii ale design-ului. Sfaturile pe care ni le oferă sunt extrase din stilul lui de viață și din obiceiurile oamenilor din jurul lui.
Drive – Daniel Pink
Ce anume ne motivează cu adevărat?
Una dintre întrebările pe care mi le rostez obsesiv. Daniel Pink vine cu o serie de cercetări foarte specifice și ne arată o nouă perspectivă asupra felului în care ar trebui să motivăm oamenii la locul de muncă.
Cartea aceasta o recomand tututor celor care vor să înțeleagă mai bine felul în care putem motiva oamenii la locul de muncă, astfel încât aceștia să dea randament maxim, să iubească ceea ce fac și să ducă firma cât mai sus.
Cum sa livrezi fericire – Tony Hsieh
Un brand centrat pe client cu adevărat.
Este o carte care descrie ascensiunea magazinului online de papuci, Zappos, până la vânzări de 1,2 miliarde de dolari. Povestea este relatată cu lux de amănunte, Tony Hsieh vorbind despre lucrurile interesante, riscante, grele, importante, dezamăgitoare, obositoare, entuziasmante care s-au întâmplat din 1999 până prin 2010 în Zappos. Citeste recenzia
Această carte merită citită de către cei interesați de cum pot livra servicii mai bine, care îl fac pe client să fie entuziasmat și fericit.
Cercurile Inovatiei – Tom Peters
Inovați, inovați, inovați.
Tom Peters vine și acoperă un subiect de mulți neglijat: inovația. Cartea aceasta reprezintă rezumatul a câțiva ani de prezentări pe care Peters le-a oferit cu scopul de a dezvolta și îmbunătăți managementul în cadrul companiilor. Este o carte extrem de dinamică, informativă și care într-un fel țipă la tine să faci ceva nou și mai bun.
O recomand tuturor celor interesați de conceptul de inovație și care au nevoie de un pic de insight și încurajare să se apuce de treabă.
Design of business – Roger Martin
Viitorul aparține celor care integrează paradigma designului în businessul lor.
A doua carte pe inovație pe care o citesc anul acesta este cartea lui Roger Martin. Martin ne introduce în tainele paradigmei designului o abordare în același timp și analitică și intuitivă a gândirii de business.
Martin face un caz din companiile care au îmbrățișat această cale de mijloc și ne arată și nouă cum acestea au aplicat paradigma designului.
Recomand această carte tuturor celor care vor să deprindă gândirea care duce la inovație.
Funky Business – Jonas Ridderstrale & Kjell Nordstrom
Ești Funky? Dacă nu, ar trebui să fii, pentru că în curând nu vei avea de ales.
Când a apărut această carte, cei din management și-au dat seama că au de a face cu o revoluție a capitalului intelectual uman. Funky Business confirmă această revoluție și prezintă cum anume va arăta lumea în urma acestei revoluții.
Ceea ce furnizează în mod natural este insight. Îți oferă claritate și îți arată toate dimensiunile, culorile și aspectele unei revoluții funky, în care capitalul are rol principal, iar business-ul trebuie să fie filmul din care face parte.
Don’t make me think – Steve Krug
Web usability works best.
Prima carte pe care am citit-o pe web usability și care m-a determinat să planific un redesign pentru 1CpS. Simplitatea și insight-ul pe care ți le oferă această carte sunt uimitoare.
Este o carte care se citește ușor, foarte practică și ale cărui idei pot fi implementate imediat.
O recomand tuturor celor care vor să își facă site-urile mai ușor de folosit și care vor să creeze o experiență plăcută pentru utilizator.
Îți recomand să salvezi această pagină sau să o revizitezi din când în când, pentru că va fi updatată pe tot parcursul anului.
Dy Anna says
Salut, numele meu este Axinia Marius Adrian si te contactez in legatura cu un parteneriat privind blogul ce il detii, aceasta oferta este publica, pentru oricine, dar doresc sa te abordez si in privat deoarece imi place blogul tau si ceea ce scri. Sper sa fie pe placul tau propunerea mea care o gasesti pe link http://www.axxynews.com/2012/01/cine-mai-doreste-cine-mai-pofteste-e.html , astept raspunsul tau fie ca e pozitiv sau negativ. Cu stima si deosebit respect Marius Adrian.
Gabriel Nechita says
Servus, mersi pentru propunere, dar deocamdată nu sunt concentrat pe monetizarea acestui blog. Mă interesează să furnizez cât mai multe articole bune de care cititorii mei să fie mulţumiţi.
Mult succes.