Probabil îl cunoști deja pe domnul Philip Kotler, unul dintre cei mai mari influențatori în gândirea de marketing și autorul după care învățăm în facultate. Sau cel puțin ar trebui să învățăm.
Philip Kotler a scris mai multe cărți despre marketing, în care a centralizat cele mai importante cunoștințe, principii, legi și strategii de marketing.
2 dintre aceste cărți sunt foarte importante, ceva mai scumpe și au cam 1000 de pagini fiecare:
- Principiile Marketingului sau aici;
- Managementul Marketingului, aici sau de aici.
Ambele merită citite dacă dorești să fii la punct cu teoria de marketing.
Pentru că totuși este vorba despre 1000 de pagini și vrei să știi ce anume este important să reții din cartea domnului Kotler, am găsit pe Slideshare, un rezumat al cărți, care totalizează 719 slide-uri.
Pe scurt, la ce te ajută această prezentare, nu trebuie să citești cartea ca să știi ce e în ea.
Îți place ideea aceasta? Ţi-ar plăcea să mai citești rezumate de tipul acesta și la alte cărți importante din diverse domenii și specialități?
Silver Pixel says
Una dintre cele mai captivante carti de Marketing.