Mulți consideră un blog ca fiind un moft sau un loc unde poți vorbi despre frustările tale de zi cu zi.
Alții se folosesc de bloguri ca să scrie vrute și nevrute, sub protecția anonimatului.
Totuși blogul tău poate să fie ceva mult mai mult decât un moft sau ceva mai mult decât un loc unde să refulezi. Blogul tău poate să fie mediul în care tu îţi promovezi afacerea, ideile sau te promovezi chiar pe tine însuţi.
Dacă încă te mai gândești dacă să pornești un blog sau care sunt beneficiile unui blog, o să fac un exercițiu de gândire pentru tine și o să îți înșir câteva motive (doar vreo 50 așa 😛 ), care să te convingă să îți faci un blog .
50 de motive pentru care să îți faci un blog
- Ai ceva important de zis.
- Îţi place să împărtăşeşti idei cu oameni noi.
- Ai multă experienţă în domeniul tău de activitate și vrei să arăți asta unor potențiali angajatori.
- Îţi place să scrii.
- Vrei să înveți să scrii mai bine.
- Vrei să înveți marketing online.
- Ai nevoie de ceva pe CV care să te ajute să ieși în evidență.
- Vrei să vezi cum e să ai un site popular.
- Vrei să acumulezi experienţă înainte să lansezi un al doilea blog din care vei încerca să faci bani.
- Vrei să faci bani din reclame.
- Vrei să faci bani din marketing afiliat.
- Vrei să cunoşti oameni noi.
- Vrei ca lumea să afle de tine.
- Eşti prea timid încă pentru public speaking.
- Vrei şi explorezi tot felul de metode de a face bani online.
- Vrei să faci networking.
- Vrei să intri în legătură cu potențiali parteneri de afaceri sau colaboratori.
- Vrei să îți dezvolți un nou hobby.
- Vrei să vezi dacă ai înțeles bine ce ai învățat, încercând să îi înveți pe alții lucrurile pe care tu le studiezi.
- Vrei să ai un jurnal online al progresului tău.
- Îți place în general să înveți lucruri noi.
- Vrei să devii mai creativ și ești sigur că scrisul te poate ajuta să faci asta.
- Vrei să câştigi un pariu.
- Vrei să devii mai influent.
- Vrei neapărat să te faci remarcat.
- Vrei să creezi un fenomen online.
- Vrei să devii o micro-celebritate.
- Vrei să obții cele 15 minute de faină.
- Vrei să ajuţi alţi oameni.
- Vrei să te poziţionezi ca şi expert.
- Vrei ca la un moment dat să scoți un curs și vrei să aduni ceva audiență înainte de a lansa cursul.
- Vrei la un moment dat să publici și să îl vinzi mai ușor.
- Vrei să îţi faci mai cunoscută afacerea.
- Toată lumea are un blog, așa că vrei și tu să fii “la modă”.
- Vrei să îţi faci ordine în minte, așa că te folosești de blog ca să îți organizezi cunoștințele.
- Vrei să-ţi dezvolţi cunoştinţele dintr-un anumit domeniu și să scrii despre ce înveți.
- Vrei să primeşti feedback pe anumite strategii, idei sau lucruri pe care tu le-ai gândit.
- Vrei să fii primul dintre cunoscuţii tăi care are un blog popular.
- Vrei să împărtăşeşti cu lumea pasiunile tale.
- Vrei să transmiţi un mesaj unui număr mare de oameni.
- Vrei să schimbi lumea.
- Vrei să scrii în fiecare zi.
- Vrei să devii mai disciplinat și un proiect la care să lucrezi zi de zi, te poate ajuta să faci asta.
- Vrei să îți educi clienții.
- Vrei să câștigi mai mulți clienți, oferindu-ți o bună parte dintre sfaturi în mod gratuit.
- Vrei să crești transparență/vizibilitatea organizației din care faci parte.
- Vrei să pui bazele unui brand personal.
- Vrei să îți suplimentezi veniturile prin crearea unor mijloace de obținere a unor venituri pasive.
- Vrei să devii mai curajos.
- Vrei să îți dezvolți afacerea de freelancing.