{"id":41,"date":"2011-11-10T18:00:07","date_gmt":"2011-11-10T18:00:07","guid":{"rendered":"http:\/\/www.1cartepesaptamana.ro\/carti-marketing-viral\/"},"modified":"2017-06-05T13:51:11","modified_gmt":"2017-06-05T10:51:11","slug":"carti-marketing-viral","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/1cartepesaptamana.ro\/carti-marketing-viral\/","title":{"rendered":"Carti despre Marketing Viral pe care ar trebui sa le citesti"},"content":{"rendered":"
\u0162in minte c\u00e2nd am citit cartea lui Mark Hughes \u00een care vorbea despre Buzz Marketing (marketing prin rumoare), am fost extrem de fascinat de ce a putut s\u0103 fac\u0103 pe departamentul lui de marketing \u0219i c\u00e2t de repede a reu\u0219it s\u0103 creasc\u0103 compania de care era el responsabil s\u0103 o marketeze.<\/span><\/p>\n <\/p>\n \u00centr-unul dintre capitolele c\u0103r\u021bii Mark Hughes, pove\u0219te\u0219te ce a trebuit s\u0103 fac\u0103 pentru a schimba numele unui or\u0103\u0219el \u00een numele site-ului pe care acesta trebuia s\u0103 \u00eel marketeze: Half.com.<\/p>\n Toat\u0103 presa a preluat aceast\u0103 \u0219tire \u0219i a transformat-o \u00een publicitate gratuit\u0103 pentru acest site.<\/p>\n Half.com a fost v\u00e2ndut \u00een 6 luni de la lansare celor de la E-bay, \u00eentr-o tranzac\u021bie de 300 de milioane de dolari \u0219i a adunat 8 milioane de utilizatori \u00een 3 ani, c\u00e2t timp a fost Mark Hughes responsabil de marketing-ul acestui site.<\/p>\n Ei bine, asta a fost povestea care mie mi-a atras aten\u021bia.<\/p>\n Buzz marketing reprezint\u0103 o tehnic\u0103 de marketing viral, care genereaz\u0103 foarte mult word-of-mouth.<\/p>\n \u00cens\u0103 marketing-ul viral este un domeniu foarte fascinant \u0219i sunt o gr\u0103mad\u0103 de c\u0103r\u021bi care au cercetat \u0219i au explorat acest domeniu deosebit.<\/p>\n Ce este foarte important de \u0219tiut despre marketing viral, \u00eenainte s\u0103 povestim un pic despre c\u0103r\u021bile care ne \u00eenva\u021b\u0103 cum s\u0103 facem marketing viral, este faptul c\u0103 efectele marketing-ului viral, sunt efecte care cresc exponen\u021bial, ajung\u00e2nd s\u0103 aib\u0103 un reach de foarte multe persoane, de\u0219i \u0219tirea a plecat din gura a doar c\u00e2torva persoane.<\/p>\n Sun\u0103, interesant, nu?<\/p>\n Ei bine a\u0219a \u0219i este.<\/p>\n De aceea v\u0103 recomand s\u0103 citi\u021bi urm\u0103toarele de c\u0103r\u021bi pe care le voi recomanda. Sunt convins c\u0103 ve\u021bi genera o gr\u0103mad\u0103 de idei, care s\u0103 v\u0103 ajute \u00een dezvoltarea \u0219i promovarea ideilor pe care le ave\u021bi.<\/p>\n Mark Hughes \u2013\u00a0Buzzmarketing\u00a0<\/strong>– prima \u0219i deocamdat\u0103 singura carte despre buzz marketing pentru care eu am citit-o. Extrem de entertaining de citit, \u00eens\u0103 la noi la rom\u00e2ni, mai greu de aplicat, pentru c\u0103 la noi presa nu func\u021bioneaza pe acelea\u0219i principii precum cea american\u0103.<\/p>\nCarti Marketing Viral<\/h2>\n