\u201dM\u0103run\u021bil\u0103 \u0219i Bancno\u021bil\u0103\u201d<\/strong><\/a>; o poveste real\u0103, cu comportamente reg\u0103site \u00een via\u021ba de zi cu zi \u0219i, de asemenea, cu mentalit\u0103\u021bi \u00eent\u00e2lnite \u00een via\u021ba real\u0103.<\/p>\nCartea se adreseaz\u0103 copiilor, dar \u0219i p\u0103rin\u021bilor, c\u0103ci tuturor ne plac pove\u0219tile, mai ales dac\u0103 sunt bazate pe fapte reale \u0219i ne ajut\u0103 \u00een via\u021b\u0103, \u00een deciziile pe care le lu\u0103m.<\/p>\n
Deciziile spun despre noi ceva, despre cum am fost \u00eenv\u0103\u021ba\u021bi, cum am f\u0103cut p\u00e2n\u0103 acum un anumit lucru, experien\u021ba, \u0219i, \u00een momentul \u00een care decidem s\u0103 ne lu\u0103m o juc\u0103rie, o bomboan\u0103 sau o ma\u0219in\u0103, decidem \u00een baza obi\u0219nuin\u021belor.<\/p>\n
Nu spun c\u0103 este gre\u0219it s\u0103 cheltui.<\/p>\n
Cartea prezint\u0103 desf\u0103\u0219urarea de ac\u021biuni \u00een paralel: economisire \u0219i cheltuiala, \u00een acelea\u0219i timpuri, \u00een aceea\u0219i familie, practic acelea\u0219i gene \u0219i \u00een aceea\u0219i cultur\u0103. Fiecare dintre personajele principale, ac\u021bioneaz\u0103 a\u0219a cum el consider\u0103 c\u0103 este mai bine.<\/p>\n
Timpul \u0219i consecin\u021bele deciziilor ofer\u0103 rezultatul final, care este unul diferit, iar copiii vor pricepe ceea ce s-a \u00eent\u00e2mplat, astfel vor \u00een\u021belege principii economice \u0219i financiare care altfel ar fi greu de \u201ddigerat\u201d \u0219i vor trage singuri concluziile.<\/p>\n
P\u0103rin\u021bii vor \u00een\u021belege \u0219i ei ceea ce au de f\u0103cut pentru a \u00ee\u0219i atinge un vis, un obiectiv demult dorit \u0219i, lucr\u00e2nd \u00een familie, vor pune bazele unei familii prospere \u0219i longevive financiar.<\/p>\n
<\/p>\n
Nimic nu e bun sau r\u0103u \u00een via\u021b\u0103 sau, cel pu\u021bin, nu este prezentat a\u0219a \u00een aceast\u0103 lectur\u0103, nimeni nu gre\u0219e\u0219te, dec\u00e2t c\u0103 fiecare ac\u021biune duce la un rezultat diferit.<\/p>\n
Con\u0219tientizarea drumului corect pentru fiecare \u00een parte este necesar a fi realizata \u00eenc\u0103, de la fragede v\u00e2rste. Obi\u0219nuin\u021bele create la \u00eenceputul vie\u021bii sunt cele mai durabile.<\/p>\n
Copiii, chiar dac\u0103 sunt mici, ei pot \u00eenv\u0103\u021ba multe la aceast\u0103 v\u00e2rst\u0103. Ei pot alege s\u0103 chetuie banii primi\u021bi sau s\u0103 \u00eei economisesc\u0103, astfel c\u0103, educa\u021bia cu privire la bani, nu trebuie ocolit\u0103.<\/p>\n
A\u0219a cum se comport\u0103 acum cu banii, se vor comporta \u0219i c\u00e2nd vor avea ei banii lor. \u0218i chiar dac\u0103 nu primesc bani, ei v\u0103d c\u0103 oamenii cump\u0103r\u0103 cu anumite h\u00e2rtii \u0219i este necesar a le explica ce sunt acele h\u00e2rtii, cum se primesc ele \u0219i ce rol au ele.<\/p>\n
\u00cen povestea lui M\u0103run\u021bil\u0103 \u0219i a lui Bancno\u021bil\u0103<\/strong><\/a> aceste explica\u021bii le primesc \u00eentr-o manier\u0103 ludic\u0103, sub form\u0103 de poveste. Ceea ce oamenii fac cu banii, copiii \u00eenva\u021b\u0103 \u00een urma ac\u021biunilor \u00eentreprinse de cele dou\u0103 personaje care se afl\u0103 la poluri opuse din punct de vedere al comportamentelor cu privire la bani.<\/p>\nExplica\u021biile din poveste pot fi \u00eent\u0103rite de c\u0103tre p\u0103rin\u021bi, \u00een momentul lecturii, ceea ce face s\u0103 consolideze rela\u021bia afectiv\u0103 a copilului cu p\u0103rintele s\u0103u.<\/p>\n
<\/p>\n
Ilustra\u021biile de colorat, con\u021binute \u00een cartea care \u00eenso\u021be\u0219te povestea, sistematizeaz\u0103 lectura prin p\u0103strarea firului epic, iar odat\u0103 ce coloreaz\u0103, copiii \u00ee\u0219i amintesc povestea \u0219i consolideaz\u0103 informatiile ob\u021binute, de asemenea, decizia cu privire la banii c\u00e2\u0219tiga\u021bi.<\/p>\n
Este o carte excep\u0163ional\u0103 pe care echipa 1cartepesaptamana.ro o recomanda cu drag p\u0103rin\u0163ilor pentru copiii lor.<\/p>\n
Cartea o po\u0163i g\u0103si u\u015for pe:<\/p>\n