{"id":3079,"date":"2017-10-26T09:54:43","date_gmt":"2017-10-26T06:54:43","guid":{"rendered":"https:\/\/1cartepesaptamana.ro\/?p=3079"},"modified":"2017-10-26T09:54:43","modified_gmt":"2017-10-26T06:54:43","slug":"retelele-de-socializare-explicate","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/1cartepesaptamana.ro\/retelele-de-socializare-explicate\/","title":{"rendered":"Retelele de socializare explicate de Mark W. Schaefer – Recenzie Carte"},"content":{"rendered":"
Oamenii folosesc re\u0163elele de socializare din diferite motive \u015fi pentru diferite scopuri. Num\u0103rul lor este foarte mare, acoper\u0103 majoritatea domeniilor de interes ale utilizatorilor \u015fi chiar au devenit adev\u0103rate instrumente de marketing. \u00cens\u0103 mul\u021bi nu \u015ftiu cum anume func\u021bioneaz\u0103 sau nu \u00een\u021beleg cum acestea pot duce o afacere la un alt nivel, folosind Social Media.<\/p>\n
Re\u021belele de socializare chiar reprezint\u0103 un mister? Cartea de fa\u021b\u0103 explic\u0103 pe \u00een\u021belesul tuturor felul \u00een care func\u021bioneaz\u0103 marketingul \u00een re\u021belele de socializare. Nu \u0219tii de unde s\u0103 \u00eencepi? Po\u021bi \u00eencepe cu partrea a treia a c\u0103r\u021bii, a\u0219a cum Schaefer o nume\u0219te “Un abecedar al re\u021belelor de socializare”.<\/p>\n
Indiferent dac\u0103 e\u0219ti pasionat de social media sau deja ai unele no\u021biuni \u00een ceea ce prive\u0219te marketingul pe re\u021belele de socializare, \u00een cele trei sec\u021biuni ale c\u0103r\u021bii vei reg\u0103si at\u00e2t concepte fundamentale, c\u00e2t \u015fi exemple concrete. \u00cen plus, cuprinde o serie de \u00eentreb\u0103ri la care ar trebuie s\u0103 te g\u00e2nde\u0219ti, la sf\u00e2r\u0219itul fiec\u0103rui capitol.<\/p>\n
Mark Schaefer \u00eencepe cartea cu primii pa\u0219i pe care ar trebui s\u0103-i faci \u00eenainte de a aprofunda lumea re\u021belelor de socializare: \u201dPune deoparte telefonul. \u00cenchide laptopul. R\u0103spunde mai t\u00e2rziu mesajelor\u201d.<\/p>\n
<\/p>\n
O compara\u021bie simpatic\u0103 e aceea \u00eentre re\u021belele de socializare \u0219i pie\u021bele medievale organizate. La prima vedere poate p\u0103rea ciudat, dar \u00een timp, comer\u021bul s-a mutat din offline \u00een online.<\/p>\n
Re\u021belele de socializare reprezint\u0103 singura form\u0103 de marketing care poate s\u0103 \u00ee\u0219i ating\u0103 consumatorii \u00een fiecare etap\u0103 a procesului de cump\u0103rare. Iat\u0103 alt aspect important de care s\u0103 \u021bii cont atunci c\u00e2nd \u00eencepi s\u0103 folose\u0219ti re\u021belele de socializare ca instrument de marketing: \u201dOamenii cump\u0103r\u0103 de la oameni\u201d.<\/p>\n
Ceea ce duce la urm\u0103toarea idee, aceea c\u0103 pentru a avea conexiuni cu publicul \u021bint\u0103 ai nevoie de o strategie de con\u021binut, iar con\u021binutul trebuie s\u0103 fie: semnificativ, util, relevant \u0219i distractiv. Pe dealt\u0103 parte, pentru a avea un con\u021binut bogat \u0219i mai ales original, ai trei variante: blog, podcast sau video.<\/p>\n
Un alt sfat bun de la Schaefer este s\u0103 m\u0103sori (atunci c\u00e2nd po\u021bi) eforturile de pe re\u021belele de socializare. Dac\u0103 nu m\u0103sori, cum \u0219tii c\u0103 faci progrese? Deseori beneficiile de pe re\u021belele de socializare sunt calitative, nu cantitative.<\/p>\n
Nu \u0219tii dac\u0103 afacerea ta e potrivit\u0103 pentru a avea o prezen\u021b\u0103 \u00een social media? Iat\u0103 un exerci\u021biu mental care mi s-a p\u0103rut interesant: alege orice produs aparent banal, plictisitor. Cum crezi c\u0103 ar ar\u0103ta prezen\u021ba lui pe re\u021belele de socializare?<\/p>\n
Cartea te va ghida \u00een g\u0103sirea r\u0103spunsurilor pe care le cau\u021bi \u0219i te va ajuta \u00een construirea strategiei de comunicare pe re\u021belele de socializare.<\/p>\n
Po\u0163i cump\u0103ra carte de pe:<\/p>\n