Cumpara cartea<\/a> <\/p>\nCe este gandirea cooperativa?<\/h4>\n Reprezint\u0103 atunci c\u00e2nd capitalul uman func\u021bioneaz\u0103 la parametri maximi.<\/p>\n
Oamenii de\u0219tep\u021bi ai companiei, oameni cu multe calit\u0103\u021bi, cuno\u0219tin\u021be \u0219i experien\u021b\u0103 \u00ee\u0219i unesc for\u021bele \u0219i genereaz\u0103 o g\u00e2ndire de grup.<\/p>\n
Nu, nu e ca mentalitatea aia de turm\u0103, ci reprezint\u0103 un fel de artificiu sau un fel de rezultat al g\u00e2ndirii la comun.<\/p>\n
Exemplu cel mai practic pe care \u021bi-l pot da este urm\u0103torul: tu ai o idee bun\u0103 pe care o oferi grupului.<\/p>\n
Oamenii din grup preiau ideea \u0219i o simplific\u0103 sau o \u00eembun\u0103\u021b\u0103\u021besc, tot procesul \u0103sta de retu\u0219are \u0219i transformare al ideii poate genera o mega idee.<\/p>\n
De ce?<\/p>\n
Pentru c\u0103 toate persoanele au lucrat \u00eempreun\u0103 \u0219i g\u00e2ndirea cooperativ\u0103 a generat un rezultat net superior ideii ini\u021biale.<\/p>\n
Ce reprezinta largirea granitelor?<\/h4>\n Ideea e simpl\u0103. Cu c\u00e2t cuno\u0219tin\u021bele pe care tu le ai trascend mai mult, dincolo de grani\u021bele companiei, cu at\u00e2t mai bine.<\/p>\n
De ce?<\/p>\n
Pentru c\u0103 atunci c\u00e2nd e\u0219ti conectat la ceea ce se \u00eent\u00e2mpl\u0103 \u00een exterior, generezi insight.<\/p>\n
Nu \u0219tiu dac\u0103 ai cunoscut persoane care parc\u0103 sunt \u00een leg\u0103tur\u0103 cu to\u021bi \u0219i care pot afla informa\u021bii de la oricine. De asemenea, ei par mai inspira\u021bi \u0219i mai creativi.<\/p>\n
Baza lor informa\u021bional\u0103 are ni\u0219te grani\u021be extrem de extinse. Dac\u0103 persoanele care lucreaz\u0103 sau sunt cuprinse \u00een acela\u0219i punct fierbinte, au rela\u021bii productive de tipul celei descrise mai \u00eenainte, atunci profunzimea \u0219i utilitatea conexiunilor dintre membrii grupului va cre\u0219te.<\/p>\n
Ce anume constituie un scop stimulator?<\/h4>\n Scopul stimulator reprezint\u0103 un motiv sau r\u0103spunsul la \u00eentrebarea de ce. Reprezint\u0103 o ac\u021biune sau un proiect \u00eendeajuns de important, \u00eenc\u00e2t lumea s\u0103 doreasc\u0103 s\u0103 ia parte \u0219i s\u0103 se implice.<\/p>\n
C\u00e2nd ai fost ultima oar\u0103 entuziasmat de o ini\u021biativ\u0103?<\/p>\n
Mai \u021bii minte curiozitatea \u0219i energia de care debordai?<\/p>\n
Genul acesta de motive trebuie implicate \u00een munca oamenilor, pentru c\u0103 genereaz\u0103 capital emo\u021bional, iar c\u00e2nd emo\u021biile sunt folosite \u00een favoarea celor care lucreaz\u0103, oamenii devin mult mai eficien\u021bi, creativi \u0219i productivi.<\/p>\n
Acest scop stimulator poate avea mai multe forme:<\/p>\n
\n\u00eentreb\u0103ri stimulatoare<\/li>\n viziuni stimulatoare<\/li>\n sarcini de lucru stimulatoare<\/li>\n<\/ul>\nCe este capacitatea productiva?<\/h4>\n Capacitatea productiv\u0103 cre\u0219te pe m\u0103sur\u0103 ce persoanele din cadrul grupului dezvolt\u0103 rela\u021bii puternice \u0219i de prietenie \u0219i ace\u0219tia \u00ee\u0219i \u00eempart expertiza pentru a rezolva probleme, pentru a genera solu\u021bii sau de crea lucruri noi.<\/p>\n
Coeziunea grupului este extrem de mare, g\u00e2ndirea cooperativ\u0103 func\u021bioneaz\u0103 la parametri maximi, iar ceea ce rezulta sunt proiecte, produse, solu\u021bii \u0219i inova\u021bii.<\/p>\n
Capacitatea productiv\u0103 este influen\u021bat\u0103 de ceea ce nume\u0219te autoarea practici productive, cum ar fi urm\u0103toarele:<\/p>\n
\naprecierea talentelor<\/li>\n luarea de angajamente<\/li>\n rezolvarea conflictelor<\/li>\n sincronizarea ac\u021biunilor<\/li>\n stabilirea unui ritm<\/li>\n<\/ul>\nCam acestea sunt elementele unui punct fierbinte. Interesant\u0103 teorie, nu?<\/p>\n
Cartea este per total foarte interesant\u0103 \u0219i bogat\u0103 \u00een exemple \u0219i idei de cum po\u021bi implementa practica Punctelor Fierbin\u021bi<\/a> \u00eentr-o organiza\u021bie.<\/p>\n\u00cens\u0103, conteaz\u0103 cine cite\u0219te aceast\u0103 carte.<\/p>\n
Dac\u0103 nu te intereseaz\u0103 s\u0103 implementezi m\u0103car c\u00e2teva idei din ceea ce scrie aici, nu \u0219tiu c\u00e2t de util\u0103 \u021bi se va p\u0103rea.<\/p>\n
Pe mine m-a pus pe g\u00e2nduri \u0219i mi-a deschis curiozitatea de a explora c\u00e2teva fenomene \u0219i strategii mai departe, despre care cu siguran\u021b\u0103 voi mai scrie.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Aceast\u0103 carte face parte din provocarea \u201cCite\u0219te 1 carte pe s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103\u201d \u0219i mi-a fost oferit\u0103 de partenerii provoc\u0103rii, oamenii buni de la\u00a0Editura Publica. Nu, nu este vreo aluzie erotic\u0103. Este \u00eens\u0103 o aluzie la zonele fierbin\u021bi din cadrul companiilor, fabricilor, grupurilor, coridoarelor, organiza\u021biilor; practic oriunde se g\u0103sesc oameni care conlucreaz\u0103 \u00eempreun\u0103 cu succes \u0219i debordeaz\u0103 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":1021,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[],"yoast_head":"\n
Cele 4 elemente ale punctelor fierbin\u021bi - 1 Carte pe Saptamana<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n