{"id":191,"date":"2012-04-01T13:31:15","date_gmt":"2012-04-01T12:31:15","guid":{"rendered":"http:\/\/www.1cartepesaptamana.ro\/branduri-senzoriale-martin-lindstrom\/"},"modified":"2017-06-20T20:34:56","modified_gmt":"2017-06-20T17:34:56","slug":"branduri-senzoriale-martin-lindstrom","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/1cartepesaptamana.ro\/branduri-senzoriale-martin-lindstrom\/","title":{"rendered":"Branduri senzoriale"},"content":{"rendered":"

\u015etiai c\u0103 mirosul de ma\u0219in\u0103 nou\u0103 poate fi cump\u0103rat la recipient de spray?<\/p>\n

\u015etiai c\u0103 \u00een laboratoare de cercetare-dezvoltare ale brandurilor mari de ma\u0219ini, se lucreaz\u0103 la inventarea sunetului perfect de portier\u0103 c\u00e2nd se \u00eenchide?<\/p>\n

Sau c\u0103 sunetul produs de unul dintre cele mai mari branduri de cereale c\u00e2nd sunt mestecate, Kellog Crunch, este \u0219i el inventat \u00een laborator?<\/p>\n

Am descoperit r\u0103spunsurile la toate aceste \u00eentreb\u0103ri \u00eentr-o carte extrem de interesant\u0103 numit\u0103 Branduri Senzoriale: Construi\u021bi branduri puternice folosind toate cele 5 sim\u021buri<\/a>\u00a0de Martin Lindstrom.<\/p>\n

Probabil \u00ee\u021bi mai aminte\u0219ti de Martin Lindstrom, l-am l\u0103udat \u0219i pentru Buyology<\/a>.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Cred c\u0103 \u021bi se \u00eent\u00e2mpl\u0103 des s\u0103 recuno\u0219ti anumite produse sau m\u0103rci dup\u0103 miros sau pip\u0103it sau dup\u0103 auz.<\/p>\n

Sim\u021burile produc ni\u0219te ata\u0219amente extrem de serioase fa\u021b\u0103 de brandurile care ne determin\u0103 s\u0103 scoatem bani din buzunarul propriu ca s\u0103 le cump\u0103r\u0103m produsele.<\/p>\n

Branduri Senzoriale ne explic\u0103 \u00een detaliu despre rolul sim\u021burilor \u00een construc\u021bia brandurilor puternice \u0219i memorabile \u0219i acesta ar fi primul motiv pentru care ai putea s\u0103 cumperi cartea.<\/p>\n

Un alt motiv ar fi faptul c\u0103 ofer\u0103 extrem de multe idei \u0219i informa\u021bii despre branding \u00een general \u0219i faptul c\u0103 se bazeaz\u0103 pe un studiu amplu \u00een care a cercetat felul cum brandurile au exploatat puterea sim\u021burilor, reprezint\u0103 un temei grozav de a da banii pe o carte care \u00ee\u021bi ofer\u0103 insight.<\/p>\n

Revenim \u00eens\u0103 la con\u021binut.<\/p>\n

Am \u00een\u021beles clar, 1 dat\u0103 pentru totdeauna, c\u0103 dac\u0103 vrei s\u0103 rezi\u0219ti \u00een timp, e\u0219ti nevoit s\u0103 contruie\u0219ti un brand. Brandul creeaz\u0103 valoare \u0219i fidelitate \u00een timp, pentru c\u0103 se fixeaz\u0103 \u00een con\u0219tiin\u021ba consumatorului.<\/p>\n

Majoritatea c\u00e2nd aud de conceptul brand \u00een\u021beleg logo, tagline, o campanie de promovare a valorilor brandului \u0219i eventual un jingle pe ici pe acolo dat pe la radio.<\/p>\n

Cine se opre\u0219te doar aici cu brandingul, a ratat 90% sau mai multe dintre lucrurile care pot intra \u00een componen\u021ba unui brand.<\/p>\n

Sim\u021burile pot amplifica orice experien\u021b\u0103 avut\u0103 cu un brand sau produs al brandului \u0219i ca s\u0103 nu zici c\u0103 inventez chestii o s\u0103 dau c\u00e2teva exemple:<\/p>\n