{"id":191,"date":"2012-04-01T13:31:15","date_gmt":"2012-04-01T12:31:15","guid":{"rendered":"http:\/\/www.1cartepesaptamana.ro\/branduri-senzoriale-martin-lindstrom\/"},"modified":"2017-06-20T20:34:56","modified_gmt":"2017-06-20T17:34:56","slug":"branduri-senzoriale-martin-lindstrom","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/1cartepesaptamana.ro\/branduri-senzoriale-martin-lindstrom\/","title":{"rendered":"Branduri senzoriale"},"content":{"rendered":"
\u015etiai c\u0103 mirosul de ma\u0219in\u0103 nou\u0103 poate fi cump\u0103rat la recipient de spray?<\/p>\n
\u015etiai c\u0103 \u00een laboratoare de cercetare-dezvoltare ale brandurilor mari de ma\u0219ini, se lucreaz\u0103 la inventarea sunetului perfect de portier\u0103 c\u00e2nd se \u00eenchide?<\/p>\n
Sau c\u0103 sunetul produs de unul dintre cele mai mari branduri de cereale c\u00e2nd sunt mestecate, Kellog Crunch, este \u0219i el inventat \u00een laborator?<\/p>\n
Am descoperit r\u0103spunsurile la toate aceste \u00eentreb\u0103ri \u00eentr-o carte extrem de interesant\u0103 numit\u0103 Branduri Senzoriale: Construi\u021bi branduri puternice folosind toate cele 5 sim\u021buri<\/a>\u00a0de Martin Lindstrom.<\/p>\n Probabil \u00ee\u021bi mai aminte\u0219ti de Martin Lindstrom, l-am l\u0103udat \u0219i pentru Buyology<\/a>.<\/p>\n <\/p>\n Cred c\u0103 \u021bi se \u00eent\u00e2mpl\u0103 des s\u0103 recuno\u0219ti anumite produse sau m\u0103rci dup\u0103 miros sau pip\u0103it sau dup\u0103 auz.<\/p>\n Sim\u021burile produc ni\u0219te ata\u0219amente extrem de serioase fa\u021b\u0103 de brandurile care ne determin\u0103 s\u0103 scoatem bani din buzunarul propriu ca s\u0103 le cump\u0103r\u0103m produsele.<\/p>\n Branduri Senzoriale ne explic\u0103 \u00een detaliu despre rolul sim\u021burilor \u00een construc\u021bia brandurilor puternice \u0219i memorabile \u0219i acesta ar fi primul motiv pentru care ai putea s\u0103 cumperi cartea.<\/p>\n Un alt motiv ar fi faptul c\u0103 ofer\u0103 extrem de multe idei \u0219i informa\u021bii despre branding \u00een general \u0219i faptul c\u0103 se bazeaz\u0103 pe un studiu amplu \u00een care a cercetat felul cum brandurile au exploatat puterea sim\u021burilor, reprezint\u0103 un temei grozav de a da banii pe o carte care \u00ee\u021bi ofer\u0103 insight.<\/p>\n Revenim \u00eens\u0103 la con\u021binut.<\/p>\n Am \u00een\u021beles clar, 1 dat\u0103 pentru totdeauna, c\u0103 dac\u0103 vrei s\u0103 rezi\u0219ti \u00een timp, e\u0219ti nevoit s\u0103 contruie\u0219ti un brand. Brandul creeaz\u0103 valoare \u0219i fidelitate \u00een timp, pentru c\u0103 se fixeaz\u0103 \u00een con\u0219tiin\u021ba consumatorului.<\/p>\n Majoritatea c\u00e2nd aud de conceptul brand \u00een\u021beleg logo, tagline, o campanie de promovare a valorilor brandului \u0219i eventual un jingle pe ici pe acolo dat pe la radio.<\/p>\n Cine se opre\u0219te doar aici cu brandingul, a ratat 90% sau mai multe dintre lucrurile care pot intra \u00een componen\u021ba unui brand.<\/p>\n Sim\u021burile pot amplifica orice experien\u021b\u0103 avut\u0103 cu un brand sau produs al brandului \u0219i ca s\u0103 nu zici c\u0103 inventez chestii o s\u0103 dau c\u00e2teva exemple:<\/p>\n Exemple pot continua desigur \u0219i s\u0103 ne g\u00e2ndim \u00a0la mirosul specific al gumei Turbo, miros care ne treze\u0219te pofta de gum\u0103, chiar dac\u0103 intr\u0103m \u00eentr-un magazin Nike \u0219i descoperim acela\u0219i miros.<\/p>\n Aripioarele picante de la KFC, mirosul de fast food etc\u2026<\/p>\n Sim\u021burile ne fixeaz\u0103 brandul \u00een cap \u0219i uneori e at\u00e2t de greu de sc\u0103pat de aceste fixa\u021bii, \u00eenc\u00e2t ne d\u0103m b\u0103tu\u021bi \u0219i devenim fideli brandurilor care \u0219i-au f\u0103cut loc \u00een mintea noastr\u0103.<\/p>\n Branduri senzoriale<\/a>\u00a0de Martin Lindstrom \u00ee\u021bi potole\u0219te aceast\u0103 sete de curiozitate \u00a0\u0219i \u00ee\u021bi ofer\u0103 idei \u0219i metode prin care se pot \u00eembun\u0103t\u0103\u021bi experien\u021b\u0103 oric\u0103rui brand.<\/p>\n Singurul lucru care nu prea mi-a pl\u0103cut, e c\u0103 uneori autorul se pierdea \u00een detalii, dar acest lucru nu a produs neap\u0103rat o pagub\u0103, cartea nefiind a\u0219a de lung\u0103.<\/p>\n De aceea \u021bi-o recomand cu drag \u0219i te invit dup\u0103 ce o cite\u0219ti s\u0103 \u00eemi spui dac\u0103 \u021bi-a pl\u0103cut sau nu.<\/p>\n Aceast\u0103 carte face parte din provocarea \u201cCite\u0219te 1 carte pe s\u0103pt\u0103m\u00e2n\u0103<\/a>\u201d \u0219i mi-a fost oferit\u0103 de partenerii provoc\u0103rii, oamenii buni de la\u00a0Editura Publica<\/a>.<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" \u015etiai c\u0103 mirosul de ma\u0219in\u0103 nou\u0103 poate fi cump\u0103rat la recipient de spray? \u015etiai c\u0103 \u00een laboratoare de cercetare-dezvoltare ale brandurilor mari de ma\u0219ini, se lucreaz\u0103 la inventarea sunetului perfect de portier\u0103 c\u00e2nd se \u00eenchide? Sau c\u0103 sunetul produs de unul dintre cele mai mari branduri de cereale c\u00e2nd sunt mestecate, Kellog Crunch, este \u0219i […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":1021,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[],"yoast_head":"\n\n