{"id":119,"date":"2012-02-06T15:14:47","date_gmt":"2012-02-06T15:14:47","guid":{"rendered":"http:\/\/www.1cartepesaptamana.ro\/marketing-3-0-philip-kotler\/"},"modified":"2017-06-20T20:31:48","modified_gmt":"2017-06-20T17:31:48","slug":"marketing-3-0-philip-kotler","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/1cartepesaptamana.ro\/marketing-3-0-philip-kotler\/","title":{"rendered":"Marketing 3.0 – De la produs la consumator si la spiritul uman"},"content":{"rendered":"
Marketingul\u00a0 a fost unul din cele mai incitante subiecte ale lumii afacerilor din ultimele sase decenii.<\/p>\n
Foarte pe scurt spus, marketingul s-a invartit in jurul a trei mari discipline: managementul produselor, managementul clientilor si managementul marcilor.<\/span><\/p>\n <\/p>\n Practic, conceptiile de marketing au evoluat dinspre o concentrare pe managementul produselor in anii 1950 si 1960, catre o concentrare pe managementul clientilor in anii 1970 si 1980, dupa care a evoluat si mai departe, adaugandu-si disciplina managementului marcilor in anii 1990 si 2000.<\/p>\n Adaptarea continua a conceptiilor de marketing la diferitele ere de viata umana este cea care ii mentine caracterul incitant.<\/p>\n